12.04.2008

Pinoy Jokes Bisaya - Mga Gitik-gitik Sa Kinabuhi

KAON
Tatay: Anak pagpalit sa didto ug ginamos kay mangaon na ta..
Anak: Unya lang tay kay magpalupad pa ko'g tabanog.
Tatay: Pagpalit lang lagi usa ug ginamos kay mangaon na ta.
Anak: Unya lang lagi kay magpalupad pa ko'g tabanog.
Tatay: Unsa man nang imong tabanog, makaon na?
Anak: Ngano man diay tay, molupad ba pod diay nang ginamos?

PLAT
Lola: Do, nganong plat man nang imong sakyanan nga gamay ra man ug dala?
Ondo: Alang-alang, bug-at gud ang bugas. Plat man gani nang imong ilong nga kugmo ra'y gidala...?

HOROSCOPE
Dodong: Day, unsa man ang imong horoscope?
Inday: Unsa man nang horoscope Dong?
Dodong: Horoscope gud, parehas nako, Cancer akong horoscope...
Inday; (kaulawon) Ah kana ra diay?.. kanang kuan Dong... Ang akong horoscope... Almoranas..

PIKAS BALAY
Tatay: Anak, pagpalit ra gud ug suka didto sa pikas balay kay magkilaw ko.
Anak: O tay...
Tatay: O anak, nganong nagab-ihan man ka ug gihangak?
Anak: Kuan tay, ganina ra gyud ko naglibot-libot pero wa man gyud ko nakakita ug pikas nga balay..

Submitted by: "Oming"


Submit a joke. Send it  here with your complete name or alias..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Featured Post

Benefits And Social Privileges Of Senior Citizens