11.29.2008

Ilonggo Folk Songs

AY, AY KALISUD
(Music arranged by Jovita Fuentes)

Ay ay kalisud, kalisud ng binayaan
Adlao gabi firmita itao gui natangisan
Ay ay Inday nga walay sing kapalaran
Walay guid walay guid
Sarang ko kalipayan

Ay cielo azul iabao! diin ka na
Baluiguita bangi ang nabilango sang gugma
Mayad pa ang mamatay kun halus mamatay
Agud di ako maka dumdum
Nga ako walay kalipay.

ILOILO ANG BANWA KO

Iloilo ang Banwa ko ginahingadlan
Matam-is nga pulong ang akon gin mat-an
Dili ko ikaw bulagan banwa kong nahamut-an
Ikaw ang gintuna-an sang kalipayan

Chorus:
Ilonggo ako nga tunay nga nagapuyo sa higad sang baybay
Manami magkiay-kiay sa tagipusuon bug-os nga kalipay

(Repeat chorus)

TURAGSOY
Ginsag-a ko ang sapa-sapa,
Didto sa may talamnanan
Ang turagsoy nga akon nadakpan
Ginhimo ko nga linagpang.

Linagpang ko nga turagsoy
Sa sabaw nagalangoy-langoy
Ginlaktan ko sang ginamos
Pinamalhas gid kami sang higop.
Ang siling sang nakatilaw
Sampat gid ang timplada
Linagpang nga turagsoy
Kanamit higpon.

May nagatulo ang luha
Nga wala naman sing kasubo
Bangod sang turagsoy nga akon linagpang
Tama gid ka kahang.


Mga Awiting Pinoy

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Featured Post

Benefits And Social Privileges Of Senior Citizens